четверг, 20 декабря 2012 г.

Рефлексія. Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створила інструменти для підсумкового оцінювання. Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів. Створила шаблон-презентацію для  слабих учнів

Комментариев нет:

Отправить комментарий